Arbeidsoppgavene er:

  • Personaloppgaver for eget montasje-lag
  • Bidra i anbudsvurderinger før signering av kontrakt med kunde, og før oppstart sikre seg god kjennskap til signert kontrakt og forpliktelsene i denne.
  • Utarbeide og vedlikeholde 3-ukersplaner og dagsplaner basert på prosjektets hoved-fremdriftsplan, og sørge for god oppfølging og etterlevelse av disse
  • Rapportere prosjekt-status til prosjektleder
  • Føre prosjektets dagbok
  • Delta og bidra i oppstartsmøter, statusmøter, fremdrifts- og byggemøter
  • Umiddelbart rapportere avvik, endringer og tillegg i henhold til rutinene
  • Bidra med rettidig kontroll av element- og montasjetegninger
  • Aktivt bestemme produksjonsmetoder og produksjonsutstyr på prosjektet, i samarbeid med prosjektleder
  • Sikre at kvalitetssikring (KS) i henhold til kontrollplanen for prosjektet blir utført på byggeplassen
  • Sikre god og pro-aktiv oppfølging av bedriftens HMS-rutiner på byggeplass. Sørge for gjennomføring av prosjektets HMS-plan og sikker jobb-analyser (SJA) ved behov.
  • Sørge for god ivaretakelse av utstyrscontainer, verneutstyr og annet materiell på byggeplassen, og sørge for at materiellet blir returnert lager/utleier i best mulig stand ved avslutning av prosjektet
  • Foreta avrop og bestillinger av alle leveranser til prosjektet
  • Være et bindeledd mellom oppdragsgiver/kunde/UE og rib på byggeplass
  • Foreta innkjøp av arbeidstøy, verneutstyr og forbruksmateriell ifølge bedriftens innkjøpsrutiner
  • Fakturabehandling av innkjøp
  • Rapportering i henhold til rutiner.

Har du spørsmål til stillingen, eller ønsker å søke, ta kontakt med regionsjef Jan Erik Furuhaugen på tlf +47 488 40 979.